Joanna "Frota" Kurkowska
Head of Strategic Research w ZAiKS Lab, gdzie odpowiada m.in. za badanie tematów takich jak wpływ rozwoju platform społecznościowych na sposoby dystrybucji utworów, przyszłość muzyki czy synergię muzyki oraz gamingu. Wcześniej pracowała m.in. jako Insights & Trade Strategist w G2A.com (gdzie zajmowała się strategicznymi researchami i analizami w obszarach takich jak technologia, rozrywka, web3 czy rynki gamingowe) czy jako Game Analyst w londyńskim akceleratorze Outlier Ventures. Jej specjalizacją są: przyszłość rozrywki, rynki gier wideo (zarówno te mainstreamowe jak i niszowe) oraz dobra cyfrowe (np. NFT, cyfrowa moda, in-game items).
Nieustannie studiuje Composable Culture (”kulturę modułową”), termin którego używa do opisania mieszanki, jaką jest przyszłość rozrywki, gier oraz kultury cyfrowej połączona z konceptami takimi jak GenAI, Web3 czy ekonomią twórców. Jest również współprowadzącą podcastu „Wycinki z przyszłości" skupiającego się na futuryzmie, biznesach technologicznych, omawianiu badań czy komentowaniu wydarzeń branżowych, oraz autorką "NetspherePop", zbioru przemyśleń na temat Composable Culture i rekomendacji treści.
Na AGH w Krakowie wykłada przemiot “Przyszłość Cyfrowej Rozrywki” w ramach studiów Trendwatching & Future Studies.
Wydarzenia z udziałem gościa
Czwartek, 23 października
10:00
Proporcje sygnału do szumu
Ładuję szczegóły wydarzenia...