28 stycznia 2013 KBF z nominacją do Mobile Trends Awards 2012

Krakowskie Biuro Festiwalowe zostało nominowane do nagrody w konkursie Mobile Trends Awards 2012 w kategorii: Wykorzystanie marketingu mobilnego! To konkurs premiujący najciekawsze i najbardziej innowacyjne działania firm w obszarze technologii mobilnych.

O zwycięstwo Biuro powalczy z takimi gigantami rynku jak Knorr - Unilever Polska (za crossplatformowe wdrożenie mobilne Przepisy.pl. Realizacja: We like CAPS!), Grupa Żywiec (za kampanię Desperados Red z wykorzystaniem AR. Realizator: MoveApp), Nokia Poland (za kampanię Nokia NFC darmowy bilet do kina! Realizator: Wunderman Polska), KIA Motor Polska (za kampanię rich media KIA cee'd. Realizator: Mobext Polska) oraz Red Bull Polska (za kampanię Red Bull SoundClash z wykorzystaniem NFC w OOH. Realizator: Mobext Polska).

Przypominamy, że strony mobilne wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe w 2012 roku przygotowała firma Life In Mobile.

Nagrody Mobile Trends Awards zostaną przyznane w tym roku po raz drugi. W skład kapituły oceniającej projekty wchodzą eksperci z branży IT oraz mobilnych technologii. Zwycięzców w każdej z 16 kategorii konkursowych poznamy podczas gali zaplanowanej 21 lutego w krakowskim hotelu Park Inn by Radisson.